projekt domu

Uwazaj Mazdaspeed3, Volkswagen GTI zas Subaru WRX … Co te rakiety fundusze maja wspolnego? Oni wszyscy sa kwestionowane na drodze za pomoca nowe hot rod od Forda … 2013 Ford Focus projekty domów jednorodzinnych Tudziez Ford Focus mowisz? Wiem, iz z trudem w to zaufac, jednakze sposrod 252 KM tudziez z 270 funta-feet torque trafia z napedem na przednie kola za posrednictwem 6-biegowa kufer owo Ford Focus ST czterodrzwiowy hatchback zapewnia wydajnosc prawdziwa niespodzianke wewnatrz kierownica. Turbodoladowany, niewyniosly wstrzykiwany Ford Focus 2.0 EcoBoost litrowy serce bedzie poruszac az do 60 mph w 5,9 sekundy, moze takze nadgonic cie za pomoca wiekszosc stacji benzynowych autostrady z 32 mpg. Nie owszem ten maly hot rod zapewniaja zdolnosc produkcyjna, atoli nieznany Focus ST ma nieco nader ciekawych funkcji stylizacji. Na najwyzszy rzut oka, pelna skora, sporo szesciu kierunkach wyscigowe fotele Recaro pozwala wiesz, ze jestes w na wydajnosci przygody jazdy. Polski gablota eksperymentalny wyposazony Nieznany Ford Focus ST ekskluzywnym kolorze Tangerine Wrzask, ktory odzwierciedla ekscytujace oraz ozywiony istota Forda Focus ST, jednakowoz inne dostepne kolory – Wystep Lazurowy, Zawody wyscigowe Red and White – wskazuja plus fura ukonczony w srodku wyniki i ma znajdowac sie widoczne na drodze. Ford Focus ST: Fokus ST jest zasilany przez 2,0-litrowy serce Ford EcoBoost w polaczeniu z doskonala dynamika jazdy, wyposazonych w podwozie moze naruszyc oczekiwania nawet najbardziej wymagajacych entuzjastow. Photo credit: Ford Motor Company Ford inzynierowie.

Tags: , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.